B. Lipan
Spoločnosť Red Post v októbri tohto roka oslávi siedme výročie svojho pôsobenia. Máme za sebou hektické obdobie plné zmien, ktoré sa udiali na našom trhu a priamo vplývali na fungovanie našej spoločnosti. Z tých najdôležitejších to boli:
Keď sa obzriem späť, spomeniem si na našich prvých zákazníkov: BILLA, ASKO Nábytok, Merkury Market, Datart, 101 drogérie. Získali sme ich relatívne rýchlo najmä získaním ich dôvery a priamym prístupom a kvalitou, ktorú sme mali záujem neustále zlepšovať.
V súčasnosti distribuujeme ročne do slovenských domácností viac ako 300 mil. kusov letákov. Každý týždeň skladníci preberajú a expedujú od 300 do 700 paliet letákov, čo predstavuje 150 – 400 ton papiera. Vyžaduje si to precíznu logistiku s presným plánovaním a dodržiavaním harmonogramu návozu materiálov od klientov. Distribúcia letákov do schránok domácností je našim výlučným pracovným zameraním, sme v tom špecialisti a lídri na trhu v novinkách a vylepšeniach, ktoré prinášame našim zákazníkom.
Ako prvá spoločnosť na Slovensku sme začali na kontrolu doručovateľov využívať GPS prístroje, čo naši zákazníci ocenili výrazne pozitívne. Podarilo sa nám tak rozbehnúť spoluprácu napríklad so spoločnosťou TERNO, pre ktorú už viac ako 2 roky zabezpečujeme kvalitnú distribúciu.
Spoločnosti ASKO Nábytok, Merkury Market aj 101 drogérie si okrem nás vyskúšali aj našu konkurenciu, všetky 3 spoločnosti sa pre kvalitatívne rozdiely rozhodli vrátiť do Red Postu najneskôr po 2 distribúciách. Sme na to hrdí a ďakujeme za dôveru.
Boli však aj klienti, pre ktorých bola cena distribúcie dôležitejšia ako kvalita a rozhodli sa dlhodobo prejsť ku konkurencii. Rešpektujeme toto rozhodnutie a sme radi, že sme sa aj v náročnejších časoch rozhodli ísť svojou cestou – cestou kvality a pridanej hodnoty.
V súčasnosti distribuujeme pre ďalšie známe slovenské aj medzinárodné reťazce – NAY elektrodom, KIK diskont textil, OBI, Takko Fashion, Hornbach, Andrea Shop, Auto Kelly, Deichmann, Pepco a mnoho ďalších