Po polročnom úspešnom testovaní distribúcie sme predĺžili zmluvu z jedným najväčších retailových reťazcov na Slovensku, spoločnosťou BILLA. Nášmu klientovi ďakujeme za prejavenú dôveru.
V rámci optimalizácie doručovania sme našim klientom ušetrili 7-12% nákladov na distribúciu. Prišli sme s riešením v rámci ktorého doručujeme vo vchodoch so spoločnými schránkami len polovicu materiálov z celkového počtu domácností. Nakoľko si letáky zo spoločných schránok na reklamu si berie maximálne 20 – 40 % obyvateľov. Všetky ostatné materiály končia znehodnotené v smetiach, vo výkupe na papier, alebo ako kurivo na chalupe. Klient takto prichádza o významne množstvo materiálov a efektivita neadresnej distribúcie je v týchto domoch nízka. Práve táto forma umožnila našim klientom buď optimalizovať počet distribuovaných materiálov, alebo využiť ušetrené materiály na rozšírenie distribučných oblastí o ďalšie mestá a obce, čo naši klienti veľmi ocenili.
Počas mesiaca apríl sme prekročili hranicu 20 miliónov distribuovaných kusov letákov do domácností v mestách a obciach na Slovensku. V súčasnosti náš objem distribuovaných materiálov predstavuje viac ako 15% trhový podiel a radí nás v silnej konkurencie v oblasti neadresnej distribúcie medzi tri najväčšie spoločnosti na trhu.
Od apríla začíname realizovať doručovanie letákov pre ďalšieho významného klienta s pravidelnou, spoločnosť Datart, predajcu elektroniky s 11 predajňami na území Slovenska.